Klanttevredenheidsonderzoeken naar tevredenheid en zorg en ondersteuning die vanuit de gemeentelijke verantwoordelijkheid wordt geboden.
De gemeente Nunspeet voert onderzoek uit naar de ervaringen van clienten met het gebruik van- en de toegang tot de Wmo. Dit onderzoek wordt uitgevoerd middels een continue meting en aan de hand van de door de VNG verplichte vragenset.
2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
uitvoeren onderzoek publicatie bevindingen aanleveren gegevens aan het Rijk evt. verbeterplan opstellen en monitoren |
uitvoeren onderzoek publicatie bevindingen aanleveren gegevens aan het Rijk evt. verbeterplan opstellen en monitoren |
uitvoeren onderzoek publicatie bevindingen aanleveren gegevens aan het Rijk evt. verbeterplan opstellen en monitoren |
uitvoeren onderzoek publicatie bevindingen aanleveren gegevens aan het Rijk evt. verbeterplan opstellen en monitoren |
Kwaliteit
Kwaliteit (toelichting)
“Er worden doorlopend klanttevredenheidsonderzoeken afgenomen bij Wmo cliënten. In 2021 is hiervoor een nieuwe werkwijze toegepast waarvan we in 2022 de eerste resultaten hebben gezien. Het onderzoek laat een zeer positief beeld zien over de Wmo toegang en ondersteuning. Op basis van slechts 2 aandachtspunten is een plan van aanpak opgesteld en vastgesteld in oktober 2022.”