Portefeuillehouder
G. van den Berg

Planning
Einddatum: 31-12-2022

Voor inwoners van de gemeente Nunspeet is helder welke (sociale) voorzieningen er beschikbaar zijn in de gemeente en hoe de toegang daarvoor geregeld is. De sociale kaart is een van de middelen om de voorzieningen inzichtelijk te maken voor inwoners. In 2019 wordt er een communicatieplan opgesteld om de (sociale) voorzieningen gericht en pro-actief onder de aandacht te brengen.

2019 2020 2021 2022

lanceren digitale sociale kaart

opstellen communicatieplan

up-to-date houden sociale kaart

uitvoeren/werken met communicatieplan en evt evaluatie

up-to-date houden sociale kaart

uitvoeren/werken met communicatieplan en evt. evaluatie

up-to-date houden sociale kaart

uitoveren/werken met communicatieplan en evt. evaluatie



Toelichting

Begin 2019 is de sociale kaart gelanceerd.

Daarnaast is er een interne communicatiekalender opgesteld, waarin de diverse onderwerpen zijn opgenomen waar we de inwoners van de gemeente Nunspeet informeren over het sociaal domein en de voorzieningen waar zij gebruik van kunnen maken.

G

Kwaliteit

G

Tijd