Opstellen communicatieplan voor pro-actieve en gerichte communicatie welke (sociale) voorzieningen er beschikbaar zijn.
Voor inwoners van de gemeente Nunspeet is helder welke (sociale) voorzieningen er beschikbaar zijn in de gemeente en hoe de toegang daarvoor geregeld is. De sociale kaart is een van de middelen om de voorzieningen inzichtelijk te maken voor inwoners. In 2019 wordt er een communicatieplan opgesteld om de (sociale) voorzieningen gericht en pro-actief onder de aandacht te brengen.
2019 | 2020 | 2021 | 2022 |
lanceren digitale sociale kaart opstellen communicatieplan |
up-to-date houden sociale kaart uitvoeren/werken met communicatieplan en evt evaluatie |
up-to-date houden sociale kaart uitvoeren/werken met communicatieplan en evt. evaluatie |
up-to-date houden sociale kaart uitoveren/werken met communicatieplan en evt. evaluatie |
Toelichting
Begin 2019 is de sociale kaart gelanceerd.
Daarnaast is er een interne communicatiekalender opgesteld, waarin de diverse onderwerpen zijn opgenomen waar we de inwoners van de gemeente Nunspeet informeren over het sociaal domein en de voorzieningen waar zij gebruik van kunnen maken.