-
Blz. 1
Jaarstukken 2022 van de gemeente Nunspeet
-
Blz. 2
Jaarstukken 2022 van de gemeente Nunspeet
-
Blz. 3
Programma’s
-
Blz. 4
Raadsvoorstel
-
Blz. 5
Raadsvoorstel
-
Blz. 6
Jaarverslag - Algemene gegevens
-
Blz. 7
Jaarverslag - Samenstelling bestuur met portefeuilleverdeling
-
Blz. 8
Samenstelling bestuur met portefeuilleverdeling
-
Blz. 9
Jaarverslag - Kerngegevens
-
Blz. 10
Kerngegevens
-
Blz. 11
Jaarverslag - Programmaverantwoording
-
Blz. 12
Programmaverantwoording
-
Blz. 13
Specificatie programmaverantwoording
-
Blz. 14
Jaarverslag - Programma 1 Sociaal Domein
-
Blz. 15
Jaarverslag - Beleid Programma 1
-
Blz. 16
Inleiding Programma 1
-
Blz. 17
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 18
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 19
Er wordt geen misbruik gemaakt van sociale voorzieningen
-
Blz. 20
Inwoners hebben een zinvolle daginvulling
-
Blz. 21
Klanttevredenheidsonderzoeken naar tevredenheid en zorg en ondersteuning die vanuit de gemeentelijke verantwoordelijkheid wordt geboden.
-
Blz. 22
Inwoners krijgen de ondersteuning die zij nodig hebben
-
Blz. 23
Lokale uitwerking landelijk manifest Waardig ouder worden.
-
Blz. 24
Op zoek naar nieuwe financiële structurele oplossingen om de tendens van oplopende financiele tekorten vanuit de Jeugdwet te keren.
-
Blz. 25
Opstellen integrale aanpak van integratie, onderwijs (taalles) en werk voor statushouders.
-
Blz. 26
Opstellen lokale 'inclusieve' agenda om uitvoering te geven aan het VN-verdrag voor mensen met een handicap.
-
Blz. 27
Opstellen plan meer sturing op toegang via zorgverleners die rechtstreeks naar jeugdzorg verwijzen.
-
Blz. 28
Opstellen plan wat er nodig is aan zorg en ondersteuning voor dementerende ouderen.
-
Blz. 29
Voorstel naar de inzet en taken van sociaal regisseurs.
-
Blz. 30
Inwoners voelen zich betrokken bij hun omgeving
-
Blz. 31
Evalueren pilot huisvesten Servicepunt Vrijwilligers in Veluvine.
-
Blz. 32
Huidige jongerenontmoetingsplekken goed onderhouden en in overleg met jongeren aantrekkelijker maken.
-
Blz. 33
Inventariseren behoefte aan respijtzorg, welke voorzieningen zijn nodig om mantelzorgers te ontlasten.
-
Blz. 34
Onderzoek naar jongerenontmoetingsplek (JOP) in Hulshorst.
-
Blz. 35
Inwoners voelen zich veilig, thuis en in hun omgeving
-
Blz. 36
Beleid ontwikkelen over evenementenlocaties met specifieke aandacht voor aantal evenementen per locatie en richtlijnen voor geluid.
-
Blz. 37
Creëren sluitende aanpak voor zorg en ondersteuning van personen met verward gedrag.
-
Blz. 38
In samenspraak met CJG, Straathoekwerk, Omnia wonen, onderwijs, politie en justitie werkwijze veiligheidsketen bezien.
-
Blz. 39
Inwoners zijn financieel zelfredzaam
-
Blz. 40
Opstellen communicatieplan voor pro-actieve en gerichte communicatie welke (sociale) voorzieningen er beschikbaar zijn.
-
Blz. 41
Opstellen plan vroegtijdig ingrijpen bij problematische schulden en snelle toegang tot hulpverlening, met specifieke aandacht voor jongeren.
-
Blz. 42
Inwoners zijn taalvaardig en digitaal zelfredzaam
-
Blz. 43
Opstellen aanpak laaggeletterdheid.
-
Blz. 44
Wij helpen iedereen die kan werken aan het werk
-
Blz. 45
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 1
-
Blz. 46
Dementievriendelijke gemeente
-
Blz. 47
Huisvesting straathoekwerk
-
Blz. 48
Huisvestingskosten SWN
-
Blz. 49
Inhuur participatiewet
-
Blz. 50
Sociaal regisseur
-
Blz. 51
Urenuitbreiding beleidsmedewerker participatiewet
-
Blz. 52
Verankeren Project middelengebruik
-
Blz. 53
Visie sociaal domein
-
Blz. 54
Wettelijke indicatoren programma 1
-
Blz. 55
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 56
Jaarverslag - Financiële analyse programma 1
-
Blz. 57
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 58
Taakvelden Programma 1
-
Blz. 59
1.1 Samenkracht en burgerparticipatie
-
Blz. 60
1.2 Toegang en eerstelijnsvoorzieningen
-
Blz. 61
1.3 Inkomensregelingen
-
Blz. 62
1.4 WSW en beschut werk
-
Blz. 63
1.5 Arbeidsparticipatie
-
Blz. 64
1.6 Maatwerkvoorzieningen (WMO)
-
Blz. 65
1.71 Maatwerkdienst-verlening 18+
-
Blz. 66
1.72 Maatwerkdienst-verlening 18-
-
Blz. 67
1.81 Geëscaleerde zorg 18+
-
Blz. 68
1.82 Geëscaleerde zorg 18-
-
Blz. 69
Jaarverslag - Programma 2 Onderwijs
-
Blz. 70
Jaarverslag - Beleid Programma 2
-
Blz. 71
Inleiding Programma 2
-
Blz. 72
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 73
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 74
Iedereen gaat naar school
-
Blz. 75
Realiseren van integraal kindcentrum Nunspeet-Oost, met aandacht voor duurzaamheidsaspect.
-
Blz. 76
Voor- en vroegschoolse voorziening
-
Blz. 77
Wettelijke indicatoren programma 2
-
Blz. 78
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 79
Jaarverslag - Financiële analyse programma 2
-
Blz. 80
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 81
Taakvelden programma 2
-
Blz. 82
2.1 Openbaar basisonderwijs
-
Blz. 83
2.2 Onderwijshuisvesting
-
Blz. 84
2.3 Onderwijsbeleid en leerlingzaken
-
Blz. 85
Jaarverslag - Programma 3. Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing (VHROSV)
-
Blz. 86
Jaarverslag - Beleid Programma 3
-
Blz. 87
Inleiding Programma 3
-
Blz. 88
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 89
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 90
Het ruimtelijk beleid actualiseren
-
Blz. 91
Actualisatie Woonvisie.
-
Blz. 92
Evaluatie beleid functieverandering.
-
Blz. 93
Faciliteren CPO.
-
Blz. 94
Implementeren Omgevingswet.
-
Blz. 95
Invoeren flitsvergunning.
-
Blz. 96
Opstellen van een Omgevingsplan (Plan Woongebieden plus).
-
Blz. 97
Opstellen verfijningsplannen Buitengebied.
-
Blz. 98
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 3
-
Blz. 99
Onderzoek naar semipermanente, tijdelijke of alternatieve woonvormen
-
Blz. 100
Uitvoering pauzewoningen
-
Blz. 101
Wettelijke indicatoren programma 3
-
Blz. 102
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 103
Jaarverslag - Financiële analyse programma 3
-
Blz. 104
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 105
Taakvelden programma 3
-
Blz. 106
3.1 Ruimtelijke Ordening
-
Blz. 107
3.2 Grondexploitatie (niet-bedrijventerrein)
-
Blz. 108
3.31 Wonen en Bouwen ROV
-
Blz. 109
3.32 Wonen en Bouwen VTH
-
Blz. 110
Jaarverslag - Programma 4 Volksgezondheid en Milieu
-
Blz. 111
Jaarverslag - Beleid Programma 4
-
Blz. 112
Inleiding Programma 4
-
Blz. 113
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 114
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 115
Hergebruik en recycling van afval om een bijdrage te leveren aan de circulaire economie
-
Blz. 116
Onderzoek naar een realisatie van een milieustraat.
-
Blz. 117
Opstellen en uitvoeren van het plan van aanpak saneren asbestgevels en -daken.
-
Blz. 118
Restafval bij huishoudens reduceren tot <100 kg per persoon.
-
Blz. 119
Het (her)inrichten van de openbare ruimte is klimaat adaptief
-
Blz. 120
Bedrijven en particulieren stimuleren de buitenruimte klimaatbestendig in te richten.
-
Blz. 121
Klimaat bestendig inrichten van de openbare ruimte.
-
Blz. 122
Meer inwoners leven actief en gezond
-
Blz. 123
Het creëren van open en vitale sportparken voor breed maatschappelijk gebruik .
-
Blz. 124
Opstellen plan meer betrekken van inwoners bij kunst en cultuur, zoals onze jeugd
-
Blz. 125
Opstellen plan voor meer ruimte voor het college om waarderingssubsidies te verstrekken voor initiatieven van de samenleving.
-
Blz. 126
Opstellen projectplan preventie alcohol- en drugsgebruik.
-
Blz. 127
Realiseren routenetwerk voor mountainbikers.
-
Blz. 128
Revitaliseren sportpark de Wiltsangh + bouw sporthal met turnhal en zwembad
-
Blz. 129
Nunspeet zet in op energiebesparing en duurzame opwekking
-
Blz. 130
Besparen op verbruik van energie.
-
Blz. 131
Duurzaam opwekken van energie door gemeente en burger/ondernemer stimuleren.
-
Blz. 132
Faciliteren opwekken duurzame energie als kansrijke neventak agrarische sector.
-
Blz. 133
Inrichten van een energieloket voor burgers en bedrijven.
-
Blz. 134
Inzetten van een energieregisseur.
-
Blz. 135
Onderzoek naar de mogelijkheden tot het afsluiten van een lokaal energieakkoord.
-
Blz. 136
Onderzoeken van mogelijkheden voor windturbines in regionaal verband.
-
Blz. 137
Stimuleren van innovatie en het faciliteren van duurzaamheidsinvesteringen.
-
Blz. 138
Upgraden en uitvoeren van het Programma Duurzaamheid.
-
Blz. 139
Verduurzaming van gemeentelijke gebouwen.
-
Blz. 140
Versneld vervangen straatverlichting door LED.
-
Blz. 141
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 4
-
Blz. 142
Basisdienstverlening Icare JGZ
-
Blz. 143
Digitalisering informatievoorziening begraafplaatsen
-
Blz. 144
Exploitatielasten milieustraat
-
Blz. 145
Grond milieustraat
-
Blz. 146
Vervangen 3 baarwagens begraafplaatsen
-
Blz. 147
Wettelijke indicatoren programma 4
-
Blz. 148
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 149
Jaarverslag - Financiële analyse programma 4
-
Blz. 150
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 151
Taakvelden programma 4
-
Blz. 152
4.1 Volksgezondheid
-
Blz. 153
4.21 Riolering Financien
-
Blz. 154
4.22 Riolering OR
-
Blz. 155
4.31 Afval Financien
-
Blz. 156
4.32 Afval OR
-
Blz. 157
4.41 Milieubeheer Samenleving
-
Blz. 158
4.42 Milieubeheer ROV
-
Blz. 159
4.43 Milieubeheer VTH
-
Blz. 160
4.5 Begraafplaatsen en crematoria
-
Blz. 161
Jaarverslag - Programma 5 Verkeer, vervoer en waterstaat
-
Blz. 162
Jaarverslag - Beleid Programma 5
-
Blz. 163
Inleiding Programma 5
-
Blz. 164
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 165
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 166
Kwaliteitsslag maken centrum Nunspeet en Stationsomgeving
-
Blz. 167
Realiseren en evalueren ‘upgrading’ De Markt.
-
Blz. 168
Uitvoeren van het project Stationsomgeving met inachtneming van gekozen aanpak / benodigde middelen.
-
Blz. 169
Update entree Elspeterweg tussen A28 en spoorlijn.
-
Blz. 170
Bevorderen Verkeersveiligheid en Bereikbaarheid
-
Blz. 171
Bereikbaarheid kernen met openbaar vervoer waarborgen.
-
Blz. 172
Extra fietsparkeervoorzieningen in centrum Nunspeet.
-
Blz. 173
Onderzoek naar ‘brilconstructie’ bij aansluiting Eperweg (N795) op de A28.
-
Blz. 174
Onderzoek naar mogelijke realisatie rotonde Halfweg.
-
Blz. 175
Reconstructie Ds. Huetlaan – Ds. Martiniuslaan.
-
Blz. 176
Vaststellen nieuw GVVP inclusief aandacht voor de fiets, categorisering en Vierhouten.
-
Blz. 177
Groene mobiliteit wordt gestimuleerd
-
Blz. 178
Realiseren van een prettig en veilig fietsnetwerk.
-
Blz. 179
Realiseren van extra oplaadpunten voor elektrische auto’s, fietsen en scootmobielen.
-
Blz. 180
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 5
-
Blz. 181
Aanleg rotonde Halfweg
-
Blz. 182
Aanpassen bewegwijzering fase 1 (inventariseren, toetsen en ontwerpen)
-
Blz. 183
Blinde geleidelijn
-
Blz. 184
Renovatie (en aanleg nieuw fietspad) Gortelseweg
-
Blz. 185
Vervangen bruggetje Oranjelaan
-
Blz. 186
Vervangen lichtmasten
-
Blz. 187
Vervangen oude verlichtingsarmaturen door LED-armaturen
-
Blz. 188
Wettelijke indicatoren programma 5
-
Blz. 189
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 190
Jaarverslag - Financiële analyse programma 5
-
Blz. 191
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 192
Taakvelden programma 5
-
Blz. 193
5.1 Verkeer, Wegen en Water
-
Blz. 194
5.2 Parkeren
-
Blz. 195
5.4 Economische Havens
-
Blz. 196
5.5 Openbaar Vervoer
-
Blz. 197
Jaarverslag - Programma 6 Veiligheid
-
Blz. 198
Jaarverslag - Beleid Programma 6
-
Blz. 199
Inleiding Programma 6
-
Blz. 200
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 201
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 202
De APV wordt ingezet bij bestuurlijke handhaving
-
Blz. 203
Het Bibob-beleid wordt geactualiseerd en uitgebreid
-
Blz. 204
Wij actualiseren het Bibob beleid en breiden dit uit.
-
Blz. 205
In diverse grote beleidsthema’s geven wij extra aandacht aan veiligheid
-
Blz. 206
Bij het invoeren van de Omgevingswet en het opstellen van een Omgevingsvisie nemen wij specifieke maatregelen op inzake (brand)veiligheid.
-
Blz. 207
Wij stellen een Integraal Veiligheidsplan 2020-2023 op.
-
Blz. 208
Ondermijning wordt actief bestreden
-
Blz. 209
Meldpunt ondermijning instellen.
-
Blz. 210
Wij stellen beleid op om ondermijning tegen te gaan.
-
Blz. 211
Wij bieden mogelijkheden voor evenementen
-
Blz. 212
Wij ontwikkelen beleid over evenementenlocaties.
-
Blz. 213
Wij willen de aanvraagprocedure voor een evenementenvergunning zo mogelijk vereenvoudigen.
-
Blz. 214
Wij houden onze brandweervrijwilligers betrokken en enthousiast
-
Blz. 215
Wij ontwikkelen initiatieven om het vrijwilligerskorps op een voldoende en adequaat niveau te houden.
-
Blz. 216
Wij ondersteunen en faciliteren initiatieven voor buurtpreventie
-
Blz. 217
Wij ondersteunen buurtpreventie initiatieven van burgers waar mogelijk financieel of op andere wijze.
-
Blz. 218
Wij verminderen criminaliteit en woonoverlast
-
Blz. 219
Wij stellen beleidsregels op voor woonoverlast.
-
Blz. 220
Wij zetten in op versterking van de rol van de buitengewoon opsporingsambtenaren (Boa's).
-
Blz. 221
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 6
-
Blz. 222
Audit wet politiegegevens
-
Blz. 223
Boa capaciteit
-
Blz. 224
Capaciteitsuitbreiding OOV
-
Blz. 225
Handhaving buitengebied
-
Blz. 226
Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
-
Blz. 227
Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
-
Blz. 228
Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
-
Blz. 229
Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
-
Blz. 230
Vergunningverlening evenementen APV
-
Blz. 231
Vervangen geisers brandweergarage
-
Blz. 232
Wettelijke indicatoren programma 6
-
Blz. 233
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 234
Jaarverslag - Financiële analyse programma 6
-
Blz. 235
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 236
Taakvelden programma 6
-
Blz. 237
6.1 Crisisbeheersing en Brandweer
-
Blz. 238
6.21 Openbare Orde en Veiligheid POC
-
Blz. 239
6.22 Openbare Orde en Veiligheid VTH
-
Blz. 240
Jaarverslag - Programma 7 Sport, cultuur en recreatie
-
Blz. 241
Jaarverslag - Beleid Programma 7
-
Blz. 242
Inleiding Programma 7
-
Blz. 243
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 244
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 245
Initiatieven op het vlak van de vrijetijdseconomie ondersteunen
-
Blz. 246
Ondersteunen en in stand houden schaapskudde en onderzoeken mogelijkheid nieuwe schaapskooi.
-
Blz. 247
Onderzoek doen naar de manier van heffen van toeristenbelasting en bezien welke methode gewenst is.
-
Blz. 248
Onderzoeken vergroting herkenbaarheid van Nunspeet in brede zin en specifiek vanaf de A28.
-
Blz. 249
Particulier initiatief realisering klimbos in planologische zin faciliteren.
-
Blz. 250
Uitvoeren stappenplan ‘Vitale Vakantieparken’.
-
Blz. 251
Verbeteren leefbaarheid leefomgeving
-
Blz. 252
Maatregelen treffen om verrommeling bij entree kernen tegen te gaan.
-
Blz. 253
Nieuwe beheersplannen voor onderhoudsniveau ‘grijs, groen en openbare verlichting’.
-
Blz. 254
Onderzoek naar de staat van onderhoud van het riool.
-
Blz. 255
Wijkgerichtwerken
-
Blz. 256
Opstellen plan van aanpak Wijkgericht werken.
-
Blz. 257
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 7
-
Blz. 258
50 jaar gemeente Nunspeet (€ 1 per inwoner)
-
Blz. 259
Aanvullend krediet Toplaag VV Eslpeet nav masterpan nav Masterplan
-
Blz. 260
Aanvullend krediet voetbalvelden Hulshorst nav masterpan
-
Blz. 261
Afvoerkosten kunstgrasvelden Elspeet nav masterplan
-
Blz. 262
Afvoerkosten kunstgrasvelden Hulshorst nav masterplan
-
Blz. 263
Bijdrage regionaal Programmaplan 2022 Vitale Vakantieparken
-
Blz. 264
Collectieve evenementenverzekering gemeenten
-
Blz. 265
Extra afschrijving VV Hulshorst nav Masterplan
-
Blz. 266
Groot onderhoud sporthal Feijtenhof
-
Blz. 267
Groot onderhoud sporthal Feijtenhof
-
Blz. 268
Groot onderhoud sporthal Feijtenhof
-
Blz. 269
Groot onderhoud sporthal Op de Heide
-
Blz. 270
Groot onderhoud sporthal Op de Heide
-
Blz. 271
Groot onderhoud sporthal Op de Heide
-
Blz. 272
Hondenvoorzieningen
-
Blz. 273
Kapitaallasten hogere investering VV Nunspeet nav Masterplan
-
Blz. 274
NK tijdrijden
-
Blz. 275
Onderhoud voetbalvelden nav masterplan
-
Blz. 276
Onkruidbeheersing
-
Blz. 277
Opstellen bosbeheervisie
-
Blz. 278
Uitbreiding fte openbare ruimte 16 uur niveau 9
-
Blz. 279
Verduurzaming 4x4 voertuig bosbeheer
-
Blz. 280
Vervangen Nissan Navarra
-
Blz. 281
Wettelijke indicatoren programma 7
-
Blz. 282
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 283
Jaarverslag- Financiële analyse programma 7
-
Blz. 284
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 285
Taakvelden programma 7
-
Blz. 286
7.1 Sportbeleid en Activering
-
Blz. 287
7.21 Sportaccomodaties Samenleving
-
Blz. 288
7.22 Sportaccomodaties OR
-
Blz. 289
7.3 Cultuur-Presentatie-Productie-Participatie
-
Blz. 290
7.4 Musea
-
Blz. 291
7.51 Cultureel Erfgoed Samenleving
-
Blz. 292
7.53 Cultureel Erfgoed ROV
-
Blz. 293
7.6 Media
-
Blz. 294
7.71 Openbaar Groen en (Openlucht) Recreatie Samenleving
-
Blz. 295
7.72 Openbaar Groen en (Openlucht) Recreatie OR
-
Blz. 296
Jaarverslag - Programma 8 Economische zaken
-
Blz. 297
Jaarverslag - Beleid Programma 8
-
Blz. 298
Inleiding Programma 8
-
Blz. 299
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 300
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 301
Wij zetten in op een sterkere locale economie
-
Blz. 302
De dienstverlenging aan de lokale ondernemers verbeteren
-
Blz. 303
De economische relatie met de regiogemeenten versterken
-
Blz. 304
Doorontwikkeling centrumgebied met halverwege de bestuursperiode de ‘upgrading’ van de Markt evalueren met specifieke aandacht voor de weekmarkt, centrumondernemingen en de horeca.
-
Blz. 305
Het jaarlijks organiseren van een ondernemersdag.
-
Blz. 306
Invoering van parkmanagement op bedrijventerrein De Kolk en een onderzoek naar de uitrol overige bedrijventerreinen.
-
Blz. 307
Realiseren bedrijvenstrip Elspeet.
-
Blz. 308
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 8
-
Blz. 309
Opstellen overkoepelende economische beleidsvisie gemeente Nunspeet en samenwerking
-
Blz. 310
Samenwerking kop van de Veluwe
-
Blz. 311
Uitbreiding formatie economie
-
Blz. 312
Verlenging Human Capital Agenda (HCA) Regio Zwolle t/m 2023
-
Blz. 313
Wettelijke indicatoren programma 8
-
Blz. 314
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 315
Jaarverslag - Financiële analyse programma 8
-
Blz. 316
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 317
Taakvelden programma 8
-
Blz. 318
8.1 Economische Ontwikkeling
-
Blz. 319
8.2 Fysieke Bedrijfsinfrastructuur
-
Blz. 320
8.3 Bedrijfsloket en Bedrijfsregelingen
-
Blz. 321
8.41 Economische Promotie Samenleving
-
Blz. 322
8.42 Economische Promotie Financien
-
Blz. 323
Jaarverslag - Programma 9 Bestuur en ondersteuning
-
Blz. 324
Jaarverslag - Beleid Programma 9
-
Blz. 325
Inleiding Programma 9
-
Blz. 326
Bestuurlijke kaders
-
Blz. 327
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 328
Digitaliseren van informatievoorziening en veilige dienstverlening
-
Blz. 329
Nunspeet zorgt voor een blijvende solide financiële huishouding
-
Blz. 330
Optimaliseren van de bedrijfsvoering ten dienste van onze ambities
-
Blz. 331
Extra aandacht voor schriftelijke en mondelinge communicatie met inwoners.
-
Blz. 332
Nieuw beleid 2022-2025 Programma 9
-
Blz. 333
Aanpassingen thuiswerksituaties
-
Blz. 334
Aanschaf anonimiseertool (DataMask)
-
Blz. 335
Applicatie aanvraag evenementen
-
Blz. 336
BKR 2.0
-
Blz. 337
Centre firewall
-
Blz. 338
Cultuurtraject
-
Blz. 339
Devices: schadebudget tablets / laptops
-
Blz. 340
Devices: schadebudget; telefonie
-
Blz. 341
Dialog
-
Blz. 342
Firewall Beheer en Beveiliging
-
Blz. 343
Formatie-uitbreiding planeconoom / financieel control projecten
-
Blz. 344
Jaarlijks TPM applicatie
-
Blz. 345
Klantfeedbacksysteem
-
Blz. 346
Loonkosten uitbreiding Griffie
-
Blz. 347
Motion
-
Blz. 348
Nedgeglobe
-
Blz. 349
Nunspeet academy
-
Blz. 350
Periodiek medisch onderzoek op grond van de Arbowet
-
Blz. 351
Phishing campagne
-
Blz. 352
Procesmanager
-
Blz. 353
PvA Cluster Automatisering
-
Blz. 354
Rapportagetool logbestanden
-
Blz. 355
Structurele budgetten cluster gegevens
-
Blz. 356
Structurele formatie cluster gegevens
-
Blz. 357
Structurele formatie taken Funcioneel beheer
-
Blz. 358
Taxatie gemeentelijke gebouwen
-
Blz. 359
Tijdelijke formatie uitbreiding 1 fte burgerzaken
-
Blz. 360
Toegangsbeveiliging bezoekers
-
Blz. 361
Toepasbare regels ikv Omgevingswet
-
Blz. 362
Verdiepende RI&E en aanvullende werkzaamheden gemeentewerf
-
Blz. 363
Verhoging tarieven Pink Roccade
-
Blz. 364
Verkiezingsavond
-
Blz. 365
Vervangen besturingssysteem zonwering gemeentehuis
-
Blz. 366
Vervangen CV Rode Kruisgebouw
-
Blz. 367
Vervangen datadistributiesysteem
-
Blz. 368
Vervangen noodverlichting Dorpshuis Vierhouten
-
Blz. 369
Vervangen servers
-
Blz. 370
Vervangen servers
-
Blz. 371
Vervangen ventilatoren Rode Kruisgebouw
-
Blz. 372
Vervanging devices; tablets, laptops
-
Blz. 373
Vervanging devices; telefoons
-
Blz. 374
Vervanging devices; telefoons
-
Blz. 375
Vervanging devices; vergaderruimten
-
Blz. 376
Wachtwoordkluis
-
Blz. 377
Wettelijke indicatoren programma 9
-
Blz. 378
Wat heeft het gekost?
-
Blz. 379
Jaarverslag - Financiële analyse programma 9
-
Blz. 380
Wat hebben wij bereikt?
-
Blz. 381
Taakvelden programma 9
-
Blz. 382
9.1 Bestuur
-
Blz. 383
9.2 Burgerzaken
-
Blz. 384
9.3 Beheer overige Gebouwen en Gronden
-
Blz. 385
9.41 Overhead POC
-
Blz. 386
9.42 Overhead Financien
-
Blz. 387
9.43 Overhead OR
-
Blz. 388
9.44 Overhead Informatie
-
Blz. 389
9.5 Treasury
-
Blz. 390
9.61 OZB Woningen
-
Blz. 391
9.62 OZB NIET Woningen
-
Blz. 392
9.64 Belastingen Overig
-
Blz. 393
9.7 Algemene Uitkeringen& ovg.Uitkerering GemFnds
-
Blz. 394
9.8 Overige Baten en Lasten
-
Blz. 395
9.9 Vennootschapsbelasting (VpB)
-
Blz. 396
9.10 Mutaties reserves
-
Blz. 397
9.11 Resultaat rekening van baten en lasten
-
Blz. 398
Jaarverslag - Paragrafen
-
Blz. 399
Jaarverslag - Paragraaf Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 400
Paragraaf Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 401
Waterbeheer
-
Blz. 402
Wegenbeheer
-
Blz. 403
Openbaar groen
-
Blz. 404
Openbare verlichting
-
Blz. 405
Bossen en natuurterreinen
-
Blz. 406
Gebouwen
-
Blz. 407
Jaarverslag - Paragraaf Weerstandsvermogen
-
Blz. 408
Inleiding
-
Blz. 409
Weerstandscapaciteit
-
Blz. 410
Weerstandscapaciteit 2022
-
Blz. 411
Risicomanagement in relatie tot het weerstandsvermogen
-
Blz. 412
Analyse en beoordelen van de risico’s
-
Blz. 413
a. Juridische risico’s
-
Blz. 414
b. Financiële risico’s
-
Blz. 415
c. Personele / organisatorische risico’s
-
Blz. 416
d. Grondexploitatie en strategische aankopen risico’s
-
Blz. 417
e. Milieurisico’s
-
Blz. 418
f. Verbonden partijen
-
Blz. 419
g. Risico’s sociaal domein
-
Blz. 420
h. Reguliere risico’s
-
Blz. 421
Beheersing van risico’s
-
Blz. 422
Financiële vertaling van de risico’s
-
Blz. 423
Beoordeling weerstandsvermogen
-
Blz. 424
Toekomstige ontwikkelingen
-
Blz. 425
Toelichting kengetallen
-
Blz. 426
Jaarverslag - Paragraaf Financiering
-
Blz. 427
Algemeen
-
Blz. 428
Schatkistbankieren
-
Blz. 429
Risicobeheer
-
Blz. 430
Rentebeleid (renterisico's)
-
Blz. 431
Financieringspositie
-
Blz. 432
Liquiditeitspositie
-
Blz. 433
Leningenportefeuille
-
Blz. 434
Geïnvesteerd vermogen/financieringsstructuur
-
Blz. 435
Omslagrente
-
Blz. 436
Beheer beschikbare liquiditeiten
-
Blz. 437
Jaarverslag - Paragraaf Bedrijfsvoering
-
Blz. 438
Inleiding
-
Blz. 439
Organisatieontwikkelingen
-
Blz. 440
Kwaliteitszorg
-
Blz. 441
Personeel- en organisatiebeleid
-
Blz. 442
Planning & control
-
Blz. 443
Administratieve organisatie en interne controle
-
Blz. 444
Doelmatigheid- en doeltreffendheidonderzoeken
-
Blz. 445
Informatieveiligheid
-
Blz. 446
Privacy
-
Blz. 447
Frauderisico
-
Blz. 448
Subsidies
-
Blz. 449
Jaarverslag - Paragraaf Verbonden partijen
-
Blz. 450
Paragraaf Verbonden partijen
-
Blz. 451
Bank Nederlandse Gemeenten NV
-
Blz. 452
NV Alliander
-
Blz. 453
NV Vitens
-
Blz. 454
NV Afvalsturing Friesland
-
Blz. 455
NV Inclusief Groep
-
Blz. 456
Gemeenschappelijke regeling Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe
-
Blz. 457
Omgevingsdienst Noord-Veluwe
-
Blz. 458
Leisurelands
-
Blz. 459
Coöperatie Gastvrije Randmeren
-
Blz. 460
Gemeentelijke of Gemeenschappelijke Gezondheidsdienst (GGD) Noord- en Oost Gelderland
-
Blz. 461
Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland
-
Blz. 462
Stichting primair openbaar onderwijs Noord-Veluwe (Proo)
-
Blz. 463
Sportbedrijf Nunspeet
-
Blz. 464
Jaarverslag - Paragraaf Grondbeleid
-
Blz. 465
Inleiding
-
Blz. 466
Beleid in ontwikkeling
-
Blz. 467
Bestaand beleid
-
Blz. 468
Financieel kader
-
Blz. 469
Actualiteit exploitatiegebieden
-
Blz. 470
Jaarverslag - Paragraaf Gemeentelijke heffingen
-
Blz. 471
Algemeen
-
Blz. 472
Heffingen in Nunspeet: lokale lastendruk
-
Blz. 473
De Nunspeetse heffingen nader beschouwd
-
Blz. 474
Ad 1. Onroerendezaakbelastingen
-
Blz. 475
Ad 2. Recreatieve heffingen
-
Blz. 476
Ad 3. Precariobelasting
-
Blz. 477
Ad 4. Afvalstoffenheffing
-
Blz. 478
Ad 5 Rioolheffing
-
Blz. 479
Ad 6 Rechten
-
Blz. 480
Kwijtschelding
-
Blz. 481
Overzicht geraamde inkomsten
-
Blz. 482
Jaarverslag - Paragraaf Wet Open Overheid
-
Blz. 483
Algemeen
-
Blz. 484
Jaarrekening - Balans
-
Blz. 485
Balans
-
Blz. 486
Jaarrekening - Overzicht baten en lasten in de. rekening en begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 487
Programmaverantwoording
-
Blz. 488
Begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 489
Overzicht overschrijdingen per programma
-
Blz. 490
Toelichting lastenoverschrijdingen
-
Blz. 491
Jaarrekening - Waarderingsgrondslagen en resultaatbepaling
-
Blz. 492
Grondslagen voor waardering
-
Blz. 493
Grondslagen voor resultaatbepaling
-
Blz. 494
Jaarrekening - Toelichting op de balans
-
Blz. 495
Activa
-
Blz. 496
Vaste activa
-
Blz. 497
Vlottende activa
-
Blz. 498
Schatkistbankieren
-
Blz. 499
Liquide middelen en overlopende activa
-
Blz. 500
Passiva
-
Blz. 501
Vaste passiva
-
Blz. 502
Vlottende passiva
-
Blz. 503
Jaarrekening - Incidentele baten en lasten
-
Blz. 504
Incidentele baten en lasten
-
Blz. 505
Jaarrekening - Niet uit de balans blijkende verplichtingen & Gebeurtenissen na balansdatum
-
Blz. 506
Niet uit de balans blijkende verplichtingen
-
Blz. 507
Gebeurtenissen na balansdatum
-
Blz. 508
Jaarrekening - Publicatie Wet normering topinkomens
-
Blz. 509
Wet normering bezoldiging topfunctionarissen publieke en semipublieke sector (WNT)
-
Blz. 510
Jaarrekening - SiSa verantwoording (Single information, single audit)
-
Blz. 511
Verantwoordingsinformatie
-
Blz. 512
Jaarrekening - Overzicht taakvelden
-
Blz. 513
Overzicht taakvelden
-
Blz. 514
Totalen per programma jaarrekening 2022
-
Blz. 515
Vaststellingsbesluit
-
Blz. 516
Vaststellingsbesluit
-
Blz. 517
Bijlagen
-
Blz. 518
Bijlage 1 - Staat van reserves en voorzieningen
-
Blz. 519
Staat van reserves en voorzieningen
-
Blz. 520
Bijlage 2 - Overheveling jaarbudgetten
-
Blz. 521
Overhevelingen 2022
-
Blz. 522
Bijlage 3 - Begrippenlijst
-
Blz. 523
Begrippenlijst
-
Activiteiten
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap