Sitemap

  1. Blz. 1 Jaarstukken 2022 van de gemeente Nunspeet
    1. Blz. 2 Jaarstukken 2022 van de gemeente Nunspeet
    2. Blz. 3 Programma’s
      1. Blz. 4 Raadsvoorstel
        1. Blz. 5 Raadsvoorstel
      2. Blz. 6 Jaarverslag - Algemene gegevens
        1. Blz. 7 Jaarverslag - Samenstelling bestuur met portefeuilleverdeling
          1. Blz. 8 Samenstelling bestuur met portefeuilleverdeling
        2. Blz. 9 Jaarverslag - Kerngegevens
          1. Blz. 10 Kerngegevens
      3. Blz. 11 Jaarverslag - Programmaverantwoording
        1. Blz. 12 Programmaverantwoording
        2. Blz. 13 Specificatie programmaverantwoording
      4. Blz. 14 Jaarverslag - Programma 1 Sociaal Domein
        1. Blz. 15 Jaarverslag - Beleid Programma 1
          1. Blz. 16 Inleiding Programma 1
          2. Blz. 17 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 18 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 19 Er wordt geen misbruik gemaakt van sociale voorzieningen
            2. Blz. 20 Inwoners hebben een zinvolle daginvulling
              1. Blz. 21 Klanttevredenheidsonderzoeken naar tevredenheid en zorg en ondersteuning die vanuit de gemeentelijke verantwoordelijkheid wordt geboden.
            3. Blz. 22 Inwoners krijgen de ondersteuning die zij nodig hebben
              1. Blz. 23 Lokale uitwerking landelijk manifest Waardig ouder worden.
              2. Blz. 24 Op zoek naar nieuwe financiële structurele oplossingen om de tendens van oplopende financiele tekorten vanuit de Jeugdwet te keren.
              3. Blz. 25 Opstellen integrale aanpak van integratie, onderwijs (taalles) en werk voor statushouders.
              4. Blz. 26 Opstellen lokale 'inclusieve' agenda om uitvoering te geven aan het VN-verdrag voor mensen met een handicap.
              5. Blz. 27 Opstellen plan meer sturing op toegang via zorgverleners die rechtstreeks naar jeugdzorg verwijzen.
              6. Blz. 28 Opstellen plan wat er nodig is aan zorg en ondersteuning voor dementerende ouderen.
              7. Blz. 29 Voorstel naar de inzet en taken van sociaal regisseurs.
            4. Blz. 30 Inwoners voelen zich betrokken bij hun omgeving
              1. Blz. 31 Evalueren pilot huisvesten Servicepunt Vrijwilligers in Veluvine.
              2. Blz. 32 Huidige jongerenontmoetingsplekken goed onderhouden en in overleg met jongeren aantrekkelijker maken.
              3. Blz. 33 Inventariseren behoefte aan respijtzorg, welke voorzieningen zijn nodig om mantelzorgers te ontlasten.
              4. Blz. 34 Onderzoek naar jongerenontmoetingsplek (JOP) in Hulshorst.
            5. Blz. 35 Inwoners voelen zich veilig, thuis en in hun omgeving
              1. Blz. 36 Beleid ontwikkelen over evenementenlocaties met specifieke aandacht voor aantal evenementen per locatie en richtlijnen voor geluid.
              2. Blz. 37 Creëren sluitende aanpak voor zorg en ondersteuning van personen met verward gedrag.
              3. Blz. 38 In samenspraak met CJG, Straathoekwerk, Omnia wonen, onderwijs, politie en justitie werkwijze veiligheidsketen bezien.
            6. Blz. 39 Inwoners zijn financieel zelfredzaam
              1. Blz. 40 Opstellen communicatieplan voor pro-actieve en gerichte communicatie welke (sociale) voorzieningen er beschikbaar zijn.
              2. Blz. 41 Opstellen plan vroegtijdig ingrijpen bij problematische schulden en snelle toegang tot hulpverlening, met specifieke aandacht voor jongeren.
            7. Blz. 42 Inwoners zijn taalvaardig en digitaal zelfredzaam
              1. Blz. 43 Opstellen aanpak laaggeletterdheid.
            8. Blz. 44 Wij helpen iedereen die kan werken aan het werk
            9. Blz. 45 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 1
              1. Blz. 46 Dementievriendelijke gemeente
              2. Blz. 47 Huisvesting straathoekwerk
              3. Blz. 48 Huisvestingskosten SWN
              4. Blz. 49 Inhuur participatiewet
              5. Blz. 50 Sociaal regisseur
              6. Blz. 51 Urenuitbreiding beleidsmedewerker participatiewet
              7. Blz. 52 Verankeren Project middelengebruik
              8. Blz. 53 Visie sociaal domein
            10. Blz. 54 Wettelijke indicatoren programma 1
          4. Blz. 55 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 56 Jaarverslag - Financiële analyse programma 1
          1. Blz. 57 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 58 Taakvelden Programma 1
              1. Blz. 59 1.1 Samenkracht en burgerparticipatie
              2. Blz. 60 1.2 Toegang en eerstelijnsvoorzieningen
              3. Blz. 61 1.3 Inkomensregelingen
              4. Blz. 62 1.4 WSW en beschut werk
              5. Blz. 63 1.5 Arbeidsparticipatie
              6. Blz. 64 1.6 Maatwerkvoorzieningen (WMO)
              7. Blz. 65 1.71 Maatwerkdienst-verlening 18+
              8. Blz. 66 1.72 Maatwerkdienst-verlening 18-
              9. Blz. 67 1.81 Geëscaleerde zorg 18+
              10. Blz. 68 1.82 Geëscaleerde zorg 18-
      5. Blz. 69 Jaarverslag - Programma 2 Onderwijs
        1. Blz. 70 Jaarverslag - Beleid Programma 2
          1. Blz. 71 Inleiding Programma 2
          2. Blz. 72 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 73 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 74 Iedereen gaat naar school
              1. Blz. 75 Realiseren van integraal kindcentrum Nunspeet-Oost, met aandacht voor duurzaamheidsaspect.
              2. Blz. 76 Voor- en vroegschoolse voorziening
            2. Blz. 77 Wettelijke indicatoren programma 2
          4. Blz. 78 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 79 Jaarverslag - Financiële analyse programma 2
          1. Blz. 80 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 81 Taakvelden programma 2
              1. Blz. 82 2.1 Openbaar basisonderwijs
              2. Blz. 83 2.2 Onderwijshuisvesting
              3. Blz. 84 2.3 Onderwijsbeleid en leerlingzaken
      6. Blz. 85 Jaarverslag - Programma 3. Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Stedelijke Vernieuwing (VHROSV)
        1. Blz. 86 Jaarverslag - Beleid Programma 3
          1. Blz. 87 Inleiding Programma 3
          2. Blz. 88 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 89 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 90 Het ruimtelijk beleid actualiseren
              1. Blz. 91 Actualisatie Woonvisie.
              2. Blz. 92 Evaluatie beleid functieverandering.
              3. Blz. 93 Faciliteren CPO.
              4. Blz. 94 Implementeren Omgevingswet.
              5. Blz. 95 Invoeren flitsvergunning.
              6. Blz. 96 Opstellen van een Omgevingsplan (Plan Woongebieden plus).
              7. Blz. 97 Opstellen verfijningsplannen Buitengebied.
            2. Blz. 98 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 3
              1. Blz. 99 Onderzoek naar semipermanente, tijdelijke of alternatieve woonvormen
              2. Blz. 100 Uitvoering pauzewoningen
            3. Blz. 101 Wettelijke indicatoren programma 3
          4. Blz. 102 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 103 Jaarverslag - Financiële analyse programma 3
          1. Blz. 104 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 105 Taakvelden programma 3
              1. Blz. 106 3.1 Ruimtelijke Ordening
              2. Blz. 107 3.2 Grondexploitatie (niet-bedrijventerrein)
              3. Blz. 108 3.31 Wonen en Bouwen ROV
              4. Blz. 109 3.32 Wonen en Bouwen VTH
      7. Blz. 110 Jaarverslag - Programma 4 Volksgezondheid en Milieu
        1. Blz. 111 Jaarverslag - Beleid Programma 4
          1. Blz. 112 Inleiding Programma 4
          2. Blz. 113 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 114 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 115 Hergebruik en recycling van afval om een bijdrage te leveren aan de circulaire economie
              1. Blz. 116 Onderzoek naar een realisatie van een milieustraat.
              2. Blz. 117 Opstellen en uitvoeren van het plan van aanpak saneren asbestgevels en -daken.
              3. Blz. 118 Restafval bij huishoudens reduceren tot <100 kg per persoon.
            2. Blz. 119 Het (her)inrichten van de openbare ruimte is klimaat adaptief
              1. Blz. 120 Bedrijven en particulieren stimuleren de buitenruimte klimaatbestendig in te richten.
              2. Blz. 121 Klimaat bestendig inrichten van de openbare ruimte.
            3. Blz. 122 Meer inwoners leven actief en gezond
              1. Blz. 123 Het creëren van open en vitale sportparken voor breed maatschappelijk gebruik .
              2. Blz. 124 Opstellen plan meer betrekken van inwoners bij kunst en cultuur, zoals onze jeugd
              3. Blz. 125 Opstellen plan voor meer ruimte voor het college om waarderingssubsidies te verstrekken voor initiatieven van de samenleving.
              4. Blz. 126 Opstellen projectplan preventie alcohol- en drugsgebruik.
              5. Blz. 127 Realiseren routenetwerk voor mountainbikers.
              6. Blz. 128 Revitaliseren sportpark de Wiltsangh + bouw sporthal met turnhal en zwembad
            4. Blz. 129 Nunspeet zet in op energiebesparing en duurzame opwekking
              1. Blz. 130 Besparen op verbruik van energie.
              2. Blz. 131 Duurzaam opwekken van energie door gemeente en burger/ondernemer stimuleren.
              3. Blz. 132 Faciliteren opwekken duurzame energie als kansrijke neventak agrarische sector.
              4. Blz. 133 Inrichten van een energieloket voor burgers en bedrijven.
              5. Blz. 134 Inzetten van een energieregisseur.
              6. Blz. 135 Onderzoek naar de mogelijkheden tot het afsluiten van een lokaal energieakkoord.
              7. Blz. 136 Onderzoeken van mogelijkheden voor windturbines in regionaal verband.
              8. Blz. 137 Stimuleren van innovatie en het faciliteren van duurzaamheidsinvesteringen.
              9. Blz. 138 Upgraden en uitvoeren van het Programma Duurzaamheid.
              10. Blz. 139 Verduurzaming van gemeentelijke gebouwen.
              11. Blz. 140 Versneld vervangen straatverlichting door LED.
            5. Blz. 141 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 4
              1. Blz. 142 Basisdienstverlening Icare JGZ
              2. Blz. 143 Digitalisering informatievoorziening begraafplaatsen
              3. Blz. 144 Exploitatielasten milieustraat
              4. Blz. 145 Grond milieustraat
              5. Blz. 146 Vervangen 3 baarwagens begraafplaatsen
            6. Blz. 147 Wettelijke indicatoren programma 4
          4. Blz. 148 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 149 Jaarverslag - Financiële analyse programma 4
          1. Blz. 150 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 151 Taakvelden programma 4
              1. Blz. 152 4.1 Volksgezondheid
              2. Blz. 153 4.21 Riolering Financien
              3. Blz. 154 4.22 Riolering OR
              4. Blz. 155 4.31 Afval Financien
              5. Blz. 156 4.32 Afval OR
              6. Blz. 157 4.41 Milieubeheer Samenleving
              7. Blz. 158 4.42 Milieubeheer ROV
              8. Blz. 159 4.43 Milieubeheer VTH
              9. Blz. 160 4.5 Begraafplaatsen en crematoria
      8. Blz. 161 Jaarverslag - Programma 5 Verkeer, vervoer en waterstaat
        1. Blz. 162 Jaarverslag - Beleid Programma 5
          1. Blz. 163 Inleiding Programma 5
          2. Blz. 164 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 165 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 166 Kwaliteitsslag maken centrum Nunspeet en Stationsomgeving
              1. Blz. 167 Realiseren en evalueren ‘upgrading’ De Markt.
              2. Blz. 168 Uitvoeren van het project Stationsomgeving met inachtneming van gekozen aanpak / benodigde middelen.
              3. Blz. 169 Update entree Elspeterweg tussen A28 en spoorlijn.
            2. Blz. 170 Bevorderen Verkeersveiligheid en Bereikbaarheid
              1. Blz. 171 Bereikbaarheid kernen met openbaar vervoer waarborgen.
              2. Blz. 172 Extra fietsparkeervoorzieningen in centrum Nunspeet.
              3. Blz. 173 Onderzoek naar ‘brilconstructie’ bij aansluiting Eperweg (N795) op de A28.
              4. Blz. 174 Onderzoek naar mogelijke realisatie rotonde Halfweg.
              5. Blz. 175 Reconstructie Ds. Huetlaan – Ds. Martiniuslaan.
              6. Blz. 176 Vaststellen nieuw GVVP inclusief aandacht voor de fiets, categorisering en Vierhouten.
            3. Blz. 177 Groene mobiliteit wordt gestimuleerd
              1. Blz. 178 Realiseren van een prettig en veilig fietsnetwerk.
              2. Blz. 179 Realiseren van extra oplaadpunten voor elektrische auto’s, fietsen en scootmobielen.
            4. Blz. 180 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 5
              1. Blz. 181 Aanleg rotonde Halfweg
              2. Blz. 182 Aanpassen bewegwijzering fase 1 (inventariseren, toetsen en ontwerpen)
              3. Blz. 183 Blinde geleidelijn
              4. Blz. 184 Renovatie (en aanleg nieuw fietspad) Gortelseweg
              5. Blz. 185 Vervangen bruggetje Oranjelaan
              6. Blz. 186 Vervangen lichtmasten
              7. Blz. 187 Vervangen oude verlichtingsarmaturen door LED-armaturen
            5. Blz. 188 Wettelijke indicatoren programma 5
          4. Blz. 189 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 190 Jaarverslag - Financiële analyse programma 5
          1. Blz. 191 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 192 Taakvelden programma 5
              1. Blz. 193 5.1 Verkeer, Wegen en Water
              2. Blz. 194 5.2 Parkeren
              3. Blz. 195 5.4 Economische Havens
              4. Blz. 196 5.5 Openbaar Vervoer
      9. Blz. 197 Jaarverslag - Programma 6 Veiligheid
        1. Blz. 198 Jaarverslag - Beleid Programma 6
          1. Blz. 199 Inleiding Programma 6
          2. Blz. 200 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 201 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 202 De APV wordt ingezet bij bestuurlijke handhaving
            2. Blz. 203 Het Bibob-beleid wordt geactualiseerd en uitgebreid
              1. Blz. 204 Wij actualiseren het Bibob beleid en breiden dit uit.
            3. Blz. 205 In diverse grote beleidsthema’s geven wij extra aandacht aan veiligheid
              1. Blz. 206 Bij het invoeren van de Omgevingswet en het opstellen van een Omgevingsvisie nemen wij specifieke maatregelen op inzake (brand)veiligheid.
              2. Blz. 207 Wij stellen een Integraal Veiligheidsplan 2020-2023 op.
            4. Blz. 208 Ondermijning wordt actief bestreden
              1. Blz. 209 Meldpunt ondermijning instellen.
              2. Blz. 210 Wij stellen beleid op om ondermijning tegen te gaan.
            5. Blz. 211 Wij bieden mogelijkheden voor evenementen
              1. Blz. 212 Wij ontwikkelen beleid over evenementenlocaties.
              2. Blz. 213 Wij willen de aanvraagprocedure voor een evenementenvergunning zo mogelijk vereenvoudigen.
            6. Blz. 214 Wij houden onze brandweervrijwilligers betrokken en enthousiast
              1. Blz. 215 Wij ontwikkelen initiatieven om het vrijwilligerskorps op een voldoende en adequaat niveau te houden.
            7. Blz. 216 Wij ondersteunen en faciliteren initiatieven voor buurtpreventie
              1. Blz. 217 Wij ondersteunen buurtpreventie initiatieven van burgers waar mogelijk financieel of op andere wijze.
            8. Blz. 218 Wij verminderen criminaliteit en woonoverlast
              1. Blz. 219 Wij stellen beleidsregels op voor woonoverlast.
              2. Blz. 220 Wij zetten in op versterking van de rol van de buitengewoon opsporingsambtenaren (Boa's).
            9. Blz. 221 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 6
              1. Blz. 222 Audit wet politiegegevens
              2. Blz. 223 Boa capaciteit
              3. Blz. 224 Capaciteitsuitbreiding OOV
              4. Blz. 225 Handhaving buitengebied
              5. Blz. 226 Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
              6. Blz. 227 Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
              7. Blz. 228 Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
              8. Blz. 229 Uitvoering Natuurbrandpreventiemaatregelen
              9. Blz. 230 Vergunningverlening evenementen APV
              10. Blz. 231 Vervangen geisers brandweergarage
            10. Blz. 232 Wettelijke indicatoren programma 6
          4. Blz. 233 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 234 Jaarverslag - Financiële analyse programma 6
          1. Blz. 235 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 236 Taakvelden programma 6
              1. Blz. 237 6.1 Crisisbeheersing en Brandweer
              2. Blz. 238 6.21 Openbare Orde en Veiligheid POC
              3. Blz. 239 6.22 Openbare Orde en Veiligheid VTH
      10. Blz. 240 Jaarverslag - Programma 7 Sport, cultuur en recreatie
        1. Blz. 241 Jaarverslag - Beleid Programma 7
          1. Blz. 242 Inleiding Programma 7
          2. Blz. 243 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 244 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 245 Initiatieven op het vlak van de vrijetijdseconomie ondersteunen
              1. Blz. 246 Ondersteunen en in stand houden schaapskudde en onderzoeken mogelijkheid nieuwe schaapskooi.
              2. Blz. 247 Onderzoek doen naar de manier van heffen van toeristenbelasting en bezien welke methode gewenst is.
              3. Blz. 248 Onderzoeken vergroting herkenbaarheid van Nunspeet in brede zin en specifiek vanaf de A28.
              4. Blz. 249 Particulier initiatief realisering klimbos in planologische zin faciliteren.
              5. Blz. 250 Uitvoeren stappenplan ‘Vitale Vakantieparken’.
            2. Blz. 251 Verbeteren leefbaarheid leefomgeving
              1. Blz. 252 Maatregelen treffen om verrommeling bij entree kernen tegen te gaan.
              2. Blz. 253 Nieuwe beheersplannen voor onderhoudsniveau ‘grijs, groen en openbare verlichting’.
              3. Blz. 254 Onderzoek naar de staat van onderhoud van het riool.
            3. Blz. 255 Wijkgerichtwerken
              1. Blz. 256 Opstellen plan van aanpak Wijkgericht werken.
            4. Blz. 257 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 7
              1. Blz. 258 50 jaar gemeente Nunspeet (€ 1 per inwoner)
              2. Blz. 259 Aanvullend krediet Toplaag VV Eslpeet nav masterpan nav Masterplan
              3. Blz. 260 Aanvullend krediet voetbalvelden Hulshorst nav masterpan
              4. Blz. 261 Afvoerkosten kunstgrasvelden Elspeet nav masterplan
              5. Blz. 262 Afvoerkosten kunstgrasvelden Hulshorst nav masterplan
              6. Blz. 263 Bijdrage regionaal Programmaplan 2022 Vitale Vakantieparken
              7. Blz. 264 Collectieve evenementenverzekering gemeenten
              8. Blz. 265 Extra afschrijving VV Hulshorst nav Masterplan
              9. Blz. 266 Groot onderhoud sporthal Feijtenhof
              10. Blz. 267 Groot onderhoud sporthal Feijtenhof
              11. Blz. 268 Groot onderhoud sporthal Feijtenhof
              12. Blz. 269 Groot onderhoud sporthal Op de Heide
              13. Blz. 270 Groot onderhoud sporthal Op de Heide
              14. Blz. 271 Groot onderhoud sporthal Op de Heide
              15. Blz. 272 Hondenvoorzieningen
              16. Blz. 273 Kapitaallasten hogere investering VV Nunspeet nav Masterplan
              17. Blz. 274 NK tijdrijden
              18. Blz. 275 Onderhoud voetbalvelden nav masterplan
              19. Blz. 276 Onkruidbeheersing
              20. Blz. 277 Opstellen bosbeheervisie
              21. Blz. 278 Uitbreiding fte openbare ruimte 16 uur niveau 9
              22. Blz. 279 Verduurzaming 4x4 voertuig bosbeheer
              23. Blz. 280 Vervangen Nissan Navarra
            5. Blz. 281 Wettelijke indicatoren programma 7
          4. Blz. 282 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 283 Jaarverslag- Financiële analyse programma 7
          1. Blz. 284 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 285 Taakvelden programma 7
              1. Blz. 286 7.1 Sportbeleid en Activering
              2. Blz. 287 7.21 Sportaccomodaties Samenleving
              3. Blz. 288 7.22 Sportaccomodaties OR
              4. Blz. 289 7.3 Cultuur-Presentatie-Productie-Participatie
              5. Blz. 290 7.4 Musea
              6. Blz. 291 7.51 Cultureel Erfgoed Samenleving
              7. Blz. 292 7.53 Cultureel Erfgoed ROV
              8. Blz. 293 7.6 Media
              9. Blz. 294 7.71 Openbaar Groen en (Openlucht) Recreatie Samenleving
              10. Blz. 295 7.72 Openbaar Groen en (Openlucht) Recreatie OR
      11. Blz. 296 Jaarverslag - Programma 8 Economische zaken
        1. Blz. 297 Jaarverslag - Beleid Programma 8
          1. Blz. 298 Inleiding Programma 8
          2. Blz. 299 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 300 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 301 Wij zetten in op een sterkere locale economie
              1. Blz. 302 De dienstverlenging aan de lokale ondernemers verbeteren
              2. Blz. 303 De economische relatie met de regiogemeenten versterken
              3. Blz. 304 Doorontwikkeling centrumgebied met halverwege de bestuursperiode de ‘upgrading’ van de Markt evalueren met specifieke aandacht voor de weekmarkt, centrumondernemingen en de horeca.
              4. Blz. 305 Het jaarlijks organiseren van een ondernemersdag.
              5. Blz. 306 Invoering van parkmanagement op bedrijventerrein De Kolk en een onderzoek naar de uitrol overige bedrijventerreinen.
              6. Blz. 307 Realiseren bedrijvenstrip Elspeet.
            2. Blz. 308 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 8
              1. Blz. 309 Opstellen overkoepelende economische beleidsvisie gemeente Nunspeet en samenwerking
              2. Blz. 310 Samenwerking kop van de Veluwe
              3. Blz. 311 Uitbreiding formatie economie
              4. Blz. 312 Verlenging Human Capital Agenda (HCA) Regio Zwolle t/m 2023
            3. Blz. 313 Wettelijke indicatoren programma 8
          4. Blz. 314 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 315 Jaarverslag - Financiële analyse programma 8
          1. Blz. 316 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 317 Taakvelden programma 8
              1. Blz. 318 8.1 Economische Ontwikkeling
              2. Blz. 319 8.2 Fysieke Bedrijfsinfrastructuur
              3. Blz. 320 8.3 Bedrijfsloket en Bedrijfsregelingen
              4. Blz. 321 8.41 Economische Promotie Samenleving
              5. Blz. 322 8.42 Economische Promotie Financien
      12. Blz. 323 Jaarverslag - Programma 9 Bestuur en ondersteuning
        1. Blz. 324 Jaarverslag - Beleid Programma 9
          1. Blz. 325 Inleiding Programma 9
          2. Blz. 326 Bestuurlijke kaders
          3. Blz. 327 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 328 Digitaliseren van informatievoorziening en veilige dienstverlening
            2. Blz. 329 Nunspeet zorgt voor een blijvende solide financiële huishouding
            3. Blz. 330 Optimaliseren van de bedrijfsvoering ten dienste van onze ambities
              1. Blz. 331 Extra aandacht voor schriftelijke en mondelinge communicatie met inwoners.
            4. Blz. 332 Nieuw beleid 2022-2025 Programma 9
              1. Blz. 333 Aanpassingen thuiswerksituaties
              2. Blz. 334 Aanschaf anonimiseertool (DataMask)
              3. Blz. 335 Applicatie aanvraag evenementen
              4. Blz. 336 BKR 2.0
              5. Blz. 337 Centre firewall
              6. Blz. 338 Cultuurtraject
              7. Blz. 339 Devices: schadebudget tablets / laptops
              8. Blz. 340 Devices: schadebudget; telefonie
              9. Blz. 341 Dialog
              10. Blz. 342 Firewall Beheer en Beveiliging
              11. Blz. 343 Formatie-uitbreiding planeconoom / financieel control projecten
              12. Blz. 344 Jaarlijks TPM applicatie
              13. Blz. 345 Klantfeedbacksysteem
              14. Blz. 346 Loonkosten uitbreiding Griffie
              15. Blz. 347 Motion
              16. Blz. 348 Nedgeglobe
              17. Blz. 349 Nunspeet academy
              18. Blz. 350 Periodiek medisch onderzoek op grond van de Arbowet
              19. Blz. 351 Phishing campagne
              20. Blz. 352 Procesmanager
              21. Blz. 353 PvA Cluster Automatisering
              22. Blz. 354 Rapportagetool logbestanden
              23. Blz. 355 Structurele budgetten cluster gegevens
              24. Blz. 356 Structurele formatie cluster gegevens
              25. Blz. 357 Structurele formatie taken Funcioneel beheer
              26. Blz. 358 Taxatie gemeentelijke gebouwen
              27. Blz. 359 Tijdelijke formatie uitbreiding 1 fte burgerzaken
              28. Blz. 360 Toegangsbeveiliging bezoekers
              29. Blz. 361 Toepasbare regels ikv Omgevingswet
              30. Blz. 362 Verdiepende RI&E en aanvullende werkzaamheden gemeentewerf
              31. Blz. 363 Verhoging tarieven Pink Roccade
              32. Blz. 364 Verkiezingsavond
              33. Blz. 365 Vervangen besturingssysteem zonwering gemeentehuis
              34. Blz. 366 Vervangen CV Rode Kruisgebouw
              35. Blz. 367 Vervangen datadistributiesysteem
              36. Blz. 368 Vervangen noodverlichting Dorpshuis Vierhouten
              37. Blz. 369 Vervangen servers
              38. Blz. 370 Vervangen servers
              39. Blz. 371 Vervangen ventilatoren Rode Kruisgebouw
              40. Blz. 372 Vervanging devices; tablets, laptops
              41. Blz. 373 Vervanging devices; telefoons
              42. Blz. 374 Vervanging devices; telefoons
              43. Blz. 375 Vervanging devices; vergaderruimten
              44. Blz. 376 Wachtwoordkluis
            5. Blz. 377 Wettelijke indicatoren programma 9
          4. Blz. 378 Wat heeft het gekost?
        2. Blz. 379 Jaarverslag - Financiële analyse programma 9
          1. Blz. 380 Wat hebben wij bereikt?
            1. Blz. 381 Taakvelden programma 9
              1. Blz. 382 9.1 Bestuur
              2. Blz. 383 9.2 Burgerzaken
              3. Blz. 384 9.3 Beheer overige Gebouwen en Gronden
              4. Blz. 385 9.41 Overhead POC
              5. Blz. 386 9.42 Overhead Financien
              6. Blz. 387 9.43 Overhead OR
              7. Blz. 388 9.44 Overhead Informatie
              8. Blz. 389 9.5 Treasury
              9. Blz. 390 9.61 OZB Woningen
              10. Blz. 391 9.62 OZB NIET Woningen
              11. Blz. 392 9.64 Belastingen Overig
              12. Blz. 393 9.7 Algemene Uitkeringen& ovg.Uitkerering GemFnds
              13. Blz. 394 9.8 Overige Baten en Lasten
              14. Blz. 395 9.9 Vennootschapsbelasting (VpB)
              15. Blz. 396 9.10 Mutaties reserves
              16. Blz. 397 9.11 Resultaat rekening van baten en lasten
      13. Blz. 398 Jaarverslag - Paragrafen
        1. Blz. 399 Jaarverslag - Paragraaf Onderhoud kapitaalgoederen
          1. Blz. 400 Paragraaf Onderhoud kapitaalgoederen
          2. Blz. 401 Waterbeheer
          3. Blz. 402 Wegenbeheer
          4. Blz. 403 Openbaar groen
          5. Blz. 404 Openbare verlichting
          6. Blz. 405 Bossen en natuurterreinen
          7. Blz. 406 Gebouwen
        2. Blz. 407 Jaarverslag - Paragraaf Weerstandsvermogen
          1. Blz. 408 Inleiding
          2. Blz. 409 Weerstandscapaciteit
          3. Blz. 410 Weerstandscapaciteit 2022
          4. Blz. 411 Risicomanagement in relatie tot het weerstandsvermogen
          5. Blz. 412 Analyse en beoordelen van de risico’s
          6. Blz. 413 a. Juridische risico’s
          7. Blz. 414 b. Financiële risico’s
          8. Blz. 415 c. Personele / organisatorische risico’s
          9. Blz. 416 d. Grondexploitatie en strategische aankopen risico’s
          10. Blz. 417 e. Milieurisico’s
          11. Blz. 418 f. Verbonden partijen
          12. Blz. 419 g. Risico’s sociaal domein
          13. Blz. 420 h. Reguliere risico’s
          14. Blz. 421 Beheersing van risico’s
          15. Blz. 422 Financiële vertaling van de risico’s
          16. Blz. 423 Beoordeling weerstandsvermogen
          17. Blz. 424 Toekomstige ontwikkelingen
          18. Blz. 425 Toelichting kengetallen
        3. Blz. 426 Jaarverslag - Paragraaf Financiering
          1. Blz. 427 Algemeen
          2. Blz. 428 Schatkistbankieren
          3. Blz. 429 Risicobeheer
          4. Blz. 430 Rentebeleid (renterisico's)
          5. Blz. 431 Financieringspositie
          6. Blz. 432 Liquiditeitspositie
          7. Blz. 433 Leningenportefeuille
          8. Blz. 434 Geïnvesteerd vermogen/financieringsstructuur
          9. Blz. 435 Omslagrente
          10. Blz. 436 Beheer beschikbare liquiditeiten
        4. Blz. 437 Jaarverslag - Paragraaf Bedrijfsvoering
          1. Blz. 438 Inleiding
          2. Blz. 439 Organisatieontwikkelingen
          3. Blz. 440 Kwaliteitszorg
          4. Blz. 441 Personeel- en organisatiebeleid
          5. Blz. 442 Planning & control
          6. Blz. 443 Administratieve organisatie en interne controle
          7. Blz. 444 Doelmatigheid- en doeltreffendheidonderzoeken
          8. Blz. 445 Informatieveiligheid
          9. Blz. 446 Privacy
          10. Blz. 447 Frauderisico
          11. Blz. 448 Subsidies
        5. Blz. 449 Jaarverslag - Paragraaf Verbonden partijen
          1. Blz. 450 Paragraaf Verbonden partijen
          2. Blz. 451 Bank Nederlandse Gemeenten NV
          3. Blz. 452 NV Alliander
          4. Blz. 453 NV Vitens
          5. Blz. 454 NV Afvalsturing Friesland
          6. Blz. 455 NV Inclusief Groep
          7. Blz. 456 Gemeenschappelijke regeling Streekarchivariaat Noordwest-Veluwe
          8. Blz. 457 Omgevingsdienst Noord-Veluwe
          9. Blz. 458 Leisurelands
          10. Blz. 459 Coöperatie Gastvrije Randmeren
          11. Blz. 460 Gemeentelijke of Gemeenschappelijke Gezondheidsdienst (GGD) Noord- en Oost Gelderland
          12. Blz. 461 Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland
          13. Blz. 462 Stichting primair openbaar onderwijs Noord-Veluwe (Proo)
          14. Blz. 463 Sportbedrijf Nunspeet
        6. Blz. 464 Jaarverslag - Paragraaf Grondbeleid
          1. Blz. 465 Inleiding
          2. Blz. 466 Beleid in ontwikkeling
          3. Blz. 467 Bestaand beleid
          4. Blz. 468 Financieel kader
          5. Blz. 469 Actualiteit exploitatiegebieden
        7. Blz. 470 Jaarverslag - Paragraaf Gemeentelijke heffingen
          1. Blz. 471 Algemeen
          2. Blz. 472 Heffingen in Nunspeet: lokale lastendruk
          3. Blz. 473 De Nunspeetse heffingen nader beschouwd
          4. Blz. 474 Ad 1. Onroerendezaakbelastingen
          5. Blz. 475 Ad 2. Recreatieve heffingen
          6. Blz. 476 Ad 3. Precariobelasting
          7. Blz. 477 Ad 4. Afvalstoffenheffing
          8. Blz. 478 Ad 5 Rioolheffing
          9. Blz. 479 Ad 6 Rechten
          10. Blz. 480 Kwijtschelding
          11. Blz. 481 Overzicht geraamde inkomsten
        8. Blz. 482 Jaarverslag - Paragraaf Wet Open Overheid
          1. Blz. 483 Algemeen
      14. Blz. 484 Jaarrekening - Balans
        1. Blz. 485 Balans
      15. Blz. 486 Jaarrekening - Overzicht baten en lasten in de. rekening en begrotingsrechtmatigheid
        1. Blz. 487 Programmaverantwoording
        2. Blz. 488 Begrotingsrechtmatigheid
        3. Blz. 489 Overzicht overschrijdingen per programma
        4. Blz. 490 Toelichting lastenoverschrijdingen
      16. Blz. 491 Jaarrekening - Waarderingsgrondslagen en resultaatbepaling
        1. Blz. 492 Grondslagen voor waardering
        2. Blz. 493 Grondslagen voor resultaatbepaling
      17. Blz. 494 Jaarrekening - Toelichting op de balans
        1. Blz. 495 Activa
          1. Blz. 496 Vaste activa
          2. Blz. 497 Vlottende activa
          3. Blz. 498 Schatkistbankieren
          4. Blz. 499 Liquide middelen en overlopende activa
        2. Blz. 500 Passiva
          1. Blz. 501 Vaste passiva
          2. Blz. 502 Vlottende passiva
      18. Blz. 503 Jaarrekening - Incidentele baten en lasten
        1. Blz. 504 Incidentele baten en lasten
      19. Blz. 505 Jaarrekening - Niet uit de balans blijkende verplichtingen & Gebeurtenissen na balansdatum
        1. Blz. 506 Niet uit de balans blijkende verplichtingen
        2. Blz. 507 Gebeurtenissen na balansdatum
      20. Blz. 508 Jaarrekening - Publicatie Wet normering topinkomens
        1. Blz. 509 Wet normering bezoldiging topfunctionarissen publieke en semipublieke sector (WNT)
      21. Blz. 510 Jaarrekening - SiSa verantwoording (Single information, single audit)
        1. Blz. 511 Verantwoordingsinformatie
      22. Blz. 512 Jaarrekening - Overzicht taakvelden
        1. Blz. 513 Overzicht taakvelden
        2. Blz. 514 Totalen per programma jaarrekening 2022
      23. Blz. 515 Vaststellingsbesluit
        1. Blz. 516 Vaststellingsbesluit
      24. Blz. 517 Bijlagen
        1. Blz. 518 Bijlage 1 - Staat van reserves en voorzieningen
          1. Blz. 519 Staat van reserves en voorzieningen
        2. Blz. 520 Bijlage 2 - Overheveling jaarbudgetten
          1. Blz. 521 Overhevelingen 2022
        3. Blz. 522 Bijlage 3 - Begrippenlijst
          1. Blz. 523 Begrippenlijst
    3. Activiteiten
    4. Zoeken
    5. Publicatie bijlagen
    6. Contact
    7. PrivacyStatement
    8. Sitemap